diumenge, 24 de febrer del 2008

He creat un blog jo sola!!!!




Bé, pareix que m'he aclarit jo sola a crear el blog! N'estic orgullosa!! =) He de dir que sóc usuaria de metroflog i em pensava que seria el mateix, però he descobert que no! Açò és un poc més complicat ja que tens més opcions de configuració i totes eixes coses.


Pense que no està malament per a ser la primera entrada. I espere que amb el temps vaja millorant =P i descobrint tot allò que no conec d'aquest món.


He vist que els blogs no solament valen per a contar com ha anat el cap de setmana als amics i penjar aquelles fotos vergonyoses que s'han fet (que es per al que ho soliem utilitzar la majoria...) sinó que serveixen per a molt més i més serios per supost. Primer i principal em servirà per a complir una tasca d'una assignatura...jiji


Bé, ara que ja ho tinc fet espere anar actualitzant molt a sovint i que em poseu molts comentaris del que us pareix, okey??


Un beset per a tots i totes i a cuidar-se!!!!!




*Anita*

3 comentaris:

Miriam Merlos Micó ha dit...

Wolaaa!!

ale ja tic ací. En la perea k m fa a mi açò dls comntatris...xo weno per tu..jeje

Weno vax a vore si començen ja "los hombres",jiji

Besets wapi!! tqtqtq

Anònim ha dit...

Vale anita tin clar que x aci te vax a escriure molt poc..me mola mes el metro!

Ara no l'abandones ehh!

Bueno que te vaja be en este blog i en l'assignatura esta!


Un beset peke!


Manolitooo!!!

Anònim ha dit...

Molt bé!!!!
Despullat!!!!!!!!!!!!

NO, NO ÉS BROMA!!!

Vas millorant, però m'agradaria que posessis exercicis en format word/oppenoffice.

Anònim